info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

- Hoe kan ik artikelen retourneren?
Dat is heel eenvoudig! Je hoeft alleen de artikelen die je wilt retourneren in de originele verzenddoos te stoppen - Voeg hierbij de pakbon en geef op de pakbon aan welk artikel je gaat retourneren. Plak de doos dicht en breng deze naar een Post.nl of een DHL punt. Zorg er wel voor dat je altijd een track en trace code krijgt bij het verzenden van je pakket - dit om te kunnen traceren waar het pakket is mocht het onverhoopt niet aangekomen zijn. De kosten voor de retourzending zijn altijd voor de koper.

- Ik heb geen pakbon
Heb je geen pakbon, geen probleem, je mag er ook een briefje bij doen waarop je aangeeft welke artikelen je retourneert en hierbij ook je adresgegevens vermelden - zo kunnen wij altijd duidelijk zien van wie het pakket afkomstig is.

- Waarom kan ik een product niet toevoegen aan mijn winkelwagen?
Als je een product niet kunt toevoegen aan je winkelwagen dan houdt dit in dat het artikel niet meer op voorraad is. 

Mocht je heel graag dit artikel alsnog willen hebben, dan kun je ons altijd een mailtje sturen met de vraag of het artikel nog bestelbaar is - wij zullen dan onze uiterste best doen om te proberen het artikel alsnog te verkrijgen. Graag mailen naar info@sanzz.nl.

- Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?
Zodra jouw retour bij ons binnen gekomen is, zullen wij onze uiterste best doen om dit zsm te verwerken. Wij proberen om je geld binnen 7 dagen terug te storten. Heb je gekozen voor Klarna, achteraf betalen? Dan zullen wij de betaling bij Klarna stopzetten of deels stopzetten.

- Ik heb een artikel gezien of besteld, maar ik kan het artikel plotseling niet meer vinden. Hoe kan dit?
Dan is het artikel niet meer op voorraad, de kans is groot dat het artikel net door iemand anders is besteld of dat deze in de winkel is verkocht. In dit geval mag je ook altijd even contact met ons opnemen per mail info@sanzz.nl of stuur ons een berichtje op 06-25 340 868. Dan kunnen we kijken of we het artikel nog kunnen bestellen voor u.

- Wat is de levertijd van een bestelling?
Wij doen onze uiterste best om te leveren binnen 1 à 2 werkdagen.

- Is retourneren gratis?
Nee retourneren is niet gratis, de kosten zijn voor de verkoper. Tenzij u het pakketje in de winkel brengt, dan zijn er uiteraard geen retourkosten.

- Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt op vele manieren betalen, via Ideal, Klarna (achteraf betalen) Visa, Mastercard of kom het pakketje ophalen in de winkel en betaal aan de kassa.

- Als een artikel niet op voorraad is, kan ik deze dan alsnog bestellen?
Mocht je heel graag een artikel alsnog willen bestellen, dan kun je ons altijd een mailtje sturen met de vraag of het artikel nog bestelbaar is - wij zullen dan onze uiterste best doen om te proberen het artikel alsnog te verkrijgen. Graag mailen naar info@sanzz.nl.

- Ik heb een vraag over mijn bestelling. Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?
Ja zeker, je kunt ons bellen op het volgende telefoonnummer 06-25 340 868. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur of stuur ons een whats app berichtje. Net zo makkelijk en net zo snel (vermeld wel graag even je naam in je berichtje).