info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Klantenservice

Klik op een van de onderstaande links (of scroll naar beneden) voor meer informatie:

- Betaalmogelijkheden
- Verzending/bezorging
- Retourneren
- Veelgestelde vragen
- Inloggen voor account gegevens


Betaalmogelijkheden

Bij SanzZ is het mogelijk om een bestelling direct online af te rekenen. Hiervoor is er keuze uit onderstaande betaalmethodes. De gewenste methode kun je tijdens het bestelproces selecteren.

IDEAL
Hierbij betaal je direct het door jou bestelde product

- KLARNA (betaal later in 14 dagen)
Shop nu, betaal later. Maak kennis met @klarna.nl, onze nieuwe partner, die bij het afrekenen flexibele betaalopties bij je neerlegt! Met Klarna krijg je 14 dagen de tijd om te beslissen of je een bestelling houdt, voordat je die betaalt. Geen rente. Geen kosten. Nooit! #smooothshopping #klarna

- KLARNA (betaal nu)
Met KLARNA kun je jouw bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. Je kunt betalen via de beveiligde internetomgeving van je eigen bank. Voor het betalen met KLARNA hoef je geen account aan te maken. Je kunt gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die je ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via KLARNA.

VISA of MASTERCARD

BETALEN BIJ AFHALEN
Wil je het artikel komen ophalen, dan kun je dit aangeven bij Afleveropties tijdens het bestellen. Er zal dan een reactie gegeven worden wanneer het artikel klaar ligt om te komen afhalen. Zodra je het artikel komt ophalen kun je het ter plekke bij ons afrekenen middels contante betaling of PIN.
 


Verzending/bezorging

Wij hanteren de volgende verzendkosten:

- Bestellingen boven € 49,99 GRATIS VERZENDING
- Bestellingen onder de € 49,99 - verzendkosten: € 5,95 per pakket.

We streven ernaar om elke bestelling binnen 1 werkdag te versturen. Wanneer jouw bestelling is verwerkt en verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging via een e-mail.

Wil je het artikel graag komen ophalen in onze winkel in Varsseveld, dan kun je dit aangeven bij betaalwijze (dan kies je voor de optie 'betalen bij ophalen') tijdens het plaatsen van de bestelling.
 


Retourneren

Het is voor ons belangrijk dat je helemaal tevreden bent over je aankoop. Toch kan het voorkomen dat je een bestelling of een artikel retour wenst te sturen of dat je bestelling bij aankomst incompleet of niet in orde is. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact via email met ons op: info@sanzz.nl. Wij zullen onze uiterste best doen om alles naar tevredenheid op te lossen.
 

Bij SanzZ Mode & Tassen heb je 14 dagen bedenktijd om jouw bestelling retour te zenden.

Wij hanteren de volgende voorwaarden:

Zowel de aanmelding van een retourzending als de ontvangst zal door ons per e-mail bevestigd worden. Als aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, zullen wij het aankoopbedrag van de retourzending zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 8 werkdagen terug storten op jouw rekening.


Via de onderstaande formulieren kun je een retourzending aanmelden.
  • De zichttermijn voor je bestelling is 14 dagen, vanaf de eerste dag na aflevering;
  • Een retourartikel dien je vooraf aan ons te melden. Mail naar: info@sanzz.nl;
  • Het artikel retourneren aan: SanzZ Mode & Tassen, Kerkplein 9A, 7051 CX Varsseveld
  • Graag de originele pakbon bij het pakket toevoegen en stuur deze mee bij de retourzending;
  • Het artikel dient ongebruikt te zijn, compleet en in de originele verpakking te worden geretourneerd;
  • Afgeprijsde of Sale artikelen kunnen helaas niet retour;
  • Indien je een artikel wilt ruilen, verzoeken wij je vriendelijk een nieuwe bestelling te plaatsen voor het nieuwe artikel. Het reeds ontvangen artikel kan dmv het retourformulier aan ons geretourneerd worden;
  • De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant;
  • Artikelen uit de Sale kunnen niet retour;
  • Schade aan een retourzending, een niet complete retourzending of een ongefrankeerde zending en zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd;
  • Ritsen van tassen en portemonnees meteen na levering nakijken, deze vallen buiten de garantie, omdat het sterk afhangt van de gebruiker.
    1. Plaats de pakbon samen met de artikelen die je retourneert in dezelfde verzenddoos/enveloppe als waarin je bestelling geleverd is.
    2. Zorg ervoor dat je eigen adres niet meer zichtbaar is en dat je de retourzending voldoende frankeert.
      Verstuur deze naar onderstaand adres:

      SanzZ Mode & Tassen
      Kerkplein 9A
      7051 CX Varsseveld